Naš slogan “Težimo da budemo najbolji” postaje temeljno načelo poslovanja preduzeća i upućuje na odlučnost u stalnom poboljšanju kvalitete usluge i nastojanje da se razumiju sadašnje i buduće potrebe i očekivanja korisnika naših usluga, te da se zadovolje njihovi zahtjevi i prevaziđu njihova očekivanja. Uprava preduzeća je ovo i potvrdila uvođenjem sljedećih standarda:
- ISO 9001:2008 – sistema upravljanja kvalitetom prema zahtjevima normi,
- ISO 14001:2004 – sistem upravljanja zaštitom životne sredine,
- BH OHSAS 18001:2007 – sistem upravljanja zaštitom životne sredine.
Standardan kvalitet obezbjeđivat će se kroz programe nadzora, kontrole i preispitivanja nad slijedećim bitnim karakteristikama proizvoda:
- konkurentnost cijene koštanja,
- ispunjenje ugovorenih rokova,
- smanjenje naknadnih troškova proisteklih iz neusaglašenosti u procesima rada,
- smanjenje ukupnih troškova nekvaliteta u odnosu na ukupnu realizaciju, smanjenje vremena izrade i ukupnog ciklusa proizvodnje kroz uređenje proizvodnih tokova, te unapređenje funkcije planiranja i upravljanja proizvodnjom.
Direktor i kompletno rukovodstvo iskazuju svoju čvrstu odlučnost i opredjeljenje da potencijale i resurse kojim ovo društvo raspolaže, organizuje i usmjeri u pravcu cjelovitog zadovoljenja zahtjeva i očekivanja klijenata, odnosno korisnika usluga koje pružamo.
Kvaliteta ne nastaje kontrolom, već se na vlastitu odgovornost mora postići radom, planiranjem i proizvodnjom i uključuje uslugei poštivanje rokova. Brigom o potrebama i interesima svakog zaposlenika gradimo klimu saradnje, povjerenja i pripadnosti, a zadovoljan zaposlenik i timski rad ključ su uspjeha našeg preduzeća.
Mi stvaramo povjerenje na temelju uzajamnog poštovanja kako zaposlenika međusobno, tako i naših klijenata i potrošača, tj. korisnika naših usluga.